joi, 30 aprilie 2009

Ungaria e o tara ?

Nu stiu de unde a gasit fiu-meu secventa pe care o voi posta mai jos, dar e tare rau. Este vorba de varianta americana a emisiunii "Te crezi mai destept decat un copil de clasa a V-a?". Sunt convins ca majoritatea cititorilor mei inteleg limba engleza, dar nu ma pot abtine sa nu va povestesc totusi faza. Concurenta este intrebata "Ce tara europeana are capitala la Budapesta?".
Imi amintesc ca acum cca. 12 ani, un amic stabilit in Franta imi spunea ca aproximativ jumatate dintre francezi confunda Budapest cu Bucarest, datorita faptului ca suna cam la fel. Si, adauga el, mai gasesti si cate unul care spune ca Romania are capitala la Sofia.
Bun, ce credeti ca a raspuns fatuca noastra din America? Pai n-a stiut, asa ca s-a hotarat sa copieze ceea ce scrisese copilul. Iar daca ar fi raspuns, ar fi raspuns Franta.
- Ai fi plecat acasa fara niciun ban, ii spune prezentatorul, pentru ca raspunsul corect este Hungary.
- Hungary?
- Da, Hungary. La fel ca i'm hungry (mi-e foame).
- Hungry (foame), asta-i tara? Auzisem eu ca Turkey (curcan) ar fi o tara dar si Hungry?
Vazand ca pe youtube nu exista aceasta filmare, fiu-meu a postat-o urgent.
Va las s-o savurati si voi :

P.S. Tin sa-i multumesc lui Logatu' pentru ca m-a invitat sa scriu pe acest blog colectiv.

9 comentarii:

Logatu 30 aprilie 2009 la 10:22  

Cu placere. As vrea sa scrie cat mai multa lume aici despre judetul nostru si despre localitatea lui.

Geocer 30 aprilie 2009 la 10:55  

Daca-i asa, o sa scriu numai despre judetul Arges si localitatile lui, de-acum incolo. Bune si rele.

Logatu 30 aprilie 2009 la 10:56  

Sunt binevenite si articole amuzante, de genul acestuia.

little RED 30 aprilie 2009 la 12:15  

nu stiu daca sa ne mandrim ca suntem romani si nu americani, ca suntem sateni si nu blonzi, sau ca stim cate ceva atat despre noi si europa si chiar si despre america :))...mi se pare greu sa aleg doar una din categoriile astea :))

Geocer 30 aprilie 2009 la 13:29  

@Logatu' : Atentie micuta rosie este din Curtea de Arges. Ia vezi, poate o inregimentezi si pe ea !

Geocer 30 aprilie 2009 la 13:31  

@little RED : ma indoiesc ca un participant roman n-ar sti ca Viteazul Rosu (Ulan Bator) este capitala Mongoliei. De exemplu !

Logatu 30 aprilie 2009 la 13:34  

Nu are e-mail-ul in pagina ei de profil. Am vazut ca ati avut si un mic conflict cu ea.
Totusi, nu ar scrie prea copilareste?

Logatu 30 aprilie 2009 la 14:10  

In primul comentariu am vrut sa zic ca as vrea sa scrie cat mai multa lume aici despre judetul nostru si fiecare in parte despre localitatea lui.

Geocer 30 aprilie 2009 la 14:32  

@Logatu': "Conflict" e un cuvant prea dur pentru ceea ce am avut eu cu little RED. Ne-am "intepat" un pic, dar intre timp am devenit amici. Dusmania este una dintre cele mai mari prostii omenesti.

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP